Tuesday, May 7, 2013

Dürüstlük mü saflık mı siz karar verin :)))

- İyi Günler Ben Sinan Nasıl Yardımcı Olabilirim ?
- İyi günler Araba almak İstiyorum da..
- Pardon..??? Haaa.. Kredi için mi Arıyorsunuz ?
- Evet.. Araç Kredisi...
- Faiz Oranlarını mı Öğrenmek İstiyorsunuz ??
- Hem Onu, Hem de kaç para verirsiniz.. .
- Alacağınız aracın modeline göre değisir üstelik 0 km alıyorsanız, Arabayı satın alacağanız yer hallediyor bu islemleri...
- Ya biz biyerden araba almıycaz arabamız var zaten...
- Peki, neden öğrenmek isitiyorsunuz ?
  - Babam arabayı bana satıyormus gibi göstericek..sizden para alıcaz.
Bi düğün muhabbeti varda ben çalısmıyorum bu yüzden tüketici kredisi alamıyorum. Biz size ara ara öderiz onu.
- valla çok açık sözlüsünüz ama bu sekilde size kredi vermezler.araba kaç model ?
- 92 kartal...
- çok az kredi çıkar...
- canım 2000 model pejo deriz...
- Oldu, Oldu... Siz gidin hemen bir şubeye... bana anlattığınız gibi anlatın...
- oldu iyi günler çok saolun...

No comments:

Post a Comment